Thuisbezorgd.nl verhoogt commissie

2

Thuisbezorgd.nl gaat op 1 januari 2016 de commissie per bestelling verhogen naar 12%.

Bezorgrestaurants moeten sinds deze week meer afdragen aan Thuisbezorgd.nl  voor iedere bestelling die ze via deze site binnen krijgen.

Kosten
Thuisbezorgd.nl geeft aan dat de verhoging van het tarief nodig was vanwege de gestegen kosten van technologie en marketing. “Overigens is 12 procent volgens Thuisbezorgd.nl internationaal gezien erg laag. In landen als Duitsland en het Verenigd Koninkrijk liggen de tarieven op circa 15 procent”.

Getagd:

9 Comments

  • Chineesrestaurant Beantwoorden

    Eens was het 6% of 8% en nu is het 12%..grrrrrrr

  • J.T. HU Beantwoorden

    De commissie gaat maar omhoog en men bemoeit zich ook met de prijzen in onze winkels. Lijkt wel de maffia!

  • Remco S Beantwoorden

    Ja..ik heb ook gevloekt…:) mis hier de emoticons.

  • Remzi Beantwoorden

    Niet normaal dat de commissie zo hoog is gestegen.

  • Gianni Beantwoorden

    Ik begrijp gewoon niet waarom de commissie steeds hoger en hoger wordt. Verdient die beste man niet genoeg. Wij moeten als pizzeria ook nog belasting, inkoop, huur, enz..betalen.

  • Argentinos Beantwoorden

    Commissie omhoog betekent ook dat ik mijn prijzen ga verhogen.

  • Abdessamad T Beantwoorden

    Ik heb gehoord dat het 15% gaat worden.

  • Mariska Beantwoorden

    Thuisbezorgd.nl zorgt wel voor veel klanten.

  • H Knoops Beantwoorden

    Dat soort bedrijven zijn gewoon machtig net als bv booking.com.
    Je kunt er bijna niets tegen doen omdat velen ervan afhankelijk zijn en vergeet niet dat je ook nog administratie kosten betaald per bestelling.

Leave a Reply

Your email address will not be published.